Friday, September 26, 2008

Cerita Bersiri Heart (Versi Kanak-Kanak)



Aku Kangen Sama Kamu Ahaks, itulah antara bait-bait ayat yang akan korang dengar dalam siri Heart ini. Terus terang budakhutan cakap , cerita ni BEST dan bleh wat korang tersenyu, dan tergelak sesambil teringat kisah chenta dan cinta monyet di alam persekolahan / kanak - kanak yang lalu ( ehem..ehem..disebabkan budakhutan belum masuk kategori remaja, maka tak termasuk dalam golongan demikian / tersebut.. hehehe )

yup , dalam bulam September ni Astro Kirana akan siarkan siri ni kat cenel 122 ( yang ada Astro bleh lah nengok ) Fuh , sekali wat research ( ades , cam susah plak bunyinya... ala google jak) , Maka banyaklah info yang terjumpa tentang siri ni.ahaks... dan yang paling mengkagumkan , drama bersiri heart ni turut disiarkan di TV Taiwan, Adus..drama bersiri melayu ada tak? Cuba korang nengok link ni... http://www.pts.org.tw/~web01/heart/ ... cayalah !

Setakat ni, ini saja lah BudakhutaN tau tajuk dalam siri ni. Kalau tak silap ada gak sambungan dalam siri remaja plak. Okes... kamurang tengoklah bila date siaran dia aaa...di Astro Kirana - 122.
AKU CINTA RACHEL DAN LUNA
( 02 September 2008 )


KANGEN RINDU 1/2 MATI
( 09 September 2008)

BEREBUT PACAR
(16 September 2008)
PELANGI CINTA
(23 sEPTEMBER)

GENK SEKOLAH KEPLESET CINTA
(30 September 2008)

BEDA LHO TEMAN AMA PACAR
( Ogos 2008 )

1 comment:

BuDakHutaN said...

Salam...
wah, masih darjah enam yeak...
ahaks, musti ko berperasaan macam durang c Farel,Luna,Rachel n Didit ni kan..ahaks... teringat plak zaman kekecik dulu...

bah...Selamat Hari Raya !